Produkty dla 20w50 z cynkiem (13)

FULLPRO HT LSPS 5W-30 - Oleje do Pojazdów Ciężarowych

FULLPRO HT LSPS 5W-30 - Oleje do Pojazdów Ciężarowych

Fullpro HT LSPS 5W-30 to syntetyczny olej silnikowy o ultra wysokiej wydajności, oparty na nowoczesnej technologii dodatków. Niska zawartość popiołu siarczanowego, fosforu i siarki (Low SAPS) poprawia efektywność systemów emisji spalin, takich jak filtr cząstek stałych (DPF). Jego specjalna formuła umożliwia łatwe uruchamianie silnika na zimno, czystość tłoków, niskie zużycie oleju oraz zminimalizowany poziom emisji spalin w ciężkich pojazdach użytkowych.
Ku83 - Związek Polisiarczkowy

Ku83 - Związek Polisiarczkowy

NEDEX Izolacyjne szkło materiał uszczelniający KU-83 to dwuskładnikowy, bezrozpuszczalnikowy klej/uszczelniacz z aktywnymi SH (polisiarczan). Właściwości reologiczne produktu sprawiają, że nadaje się do obróbki ręcznej i robotycznej. KU-83 przylega bez gruntowania do szkła, aluminium, stali ocynkowanej i stali nierdzewnej. W przypadku innych produktów, takich jak szkło pokryte, szkło odklejone, przetworzone profile dystansowe lub profile z innych materiałów; należy przeprowadzić odpowiednie testy, aby zapewnić przydatność produktu. Nie zaleca się stosowania z poliwęglanem lub polimetakrylanem metylu (PMMA). Jest produkowany wyłącznie do produkcji szkła izolacyjnego. Bardzo niskie wskaźniki penetracji gazu i wilgoci Wysoka przyczepność do powierzchni aluminium i szkła Długie czasy otwarte i Krótkie czasy utwardzania Opakowanie: Zestaw pudełkowy (15l A + 1,5l B / 16,5l A + 1,8l B) Zestaw beczkowy (55l A + 6l B / 160l A + 16l B / 182l A + 18l B / 190l A + 19l B)
FULLMASTER 15W-40 - Oleje do Pojazdów Ciężarowych

FULLMASTER 15W-40 - Oleje do Pojazdów Ciężarowych

Fullmaster 15W-40 to olej silnikowy do silników diesla, opracowany z wykorzystaniem nowoczesnych dodatków technologicznych oraz wysokiej jakości olejów bazowych. W pełni spełnia wymagania smarowania silników diesla o naturalnym zassaniu lub z turbodoładowaniem w pojazdach ciężarowych. Jego specjalna formuła utrzymuje części silnika w czystości i zapewnia skuteczną ochronę, szczególnie w silnikach diesla intensywnie użytkowanych i o dużym przebiegu.
FULLMOTO 4T SCT 20W-40 - Smary przemysłowe i inne

FULLMOTO 4T SCT 20W-40 - Smary przemysłowe i inne

Fullmoto 4T SCT 20W-40 to olej motocyklowy do silników czterosuwowych chłodzonych powietrzem lub wodą. Został specjalnie opracowany z wysokiej jakości olejów bazowych i zaawansowanych dodatków technologicznych.
GREASE Z SULFONATEM WAPNIA N0/1 - Smary

GREASE Z SULFONATEM WAPNIA N0/1 - Smary

Jest zaprojektowany do skutecznego smarowania wszystkich krytycznych punktów w maszynach używanych w robotach publicznych, górnictwie i rolnictwie, nawet w trudnych warunkach z narażeniem na wodę lub duży kurz. Jego wyjątkowa dynamiczna lepkość pozwala na utworzenie solidnej uszczelki smarowej wokół końców tulei, tworząc barierę ochronną, która zapobiega infiltracji cząstek ściernych. To znacznie wydłuża żywotność maszyn, szczególnie tulei mosiężnych, które zazwyczaj są podatne na przedwczesne zużycie. Co więcej, jego niezwykła odporność na wodę morską i doskonała wytrzymałość sprawiają, że jest idealnym wyborem do smarowania komponentów takich jak łożyska, prowadnice, zębniki, bramy i pierścienie obrotowe w maszynach morskich i portowych. Jego zdolność do wytrzymywania trudnych warunków narażenia na wodę zapewnia stałą wydajność smarowania w tych wymagających warunkach. Dostępne w: 180 Kg, 16 Kg, 15 Kg, 14 Kg, 4 Kg i 1 Kg Kod przedmiotu: VI9-3101
Mineral Turbo 20W-50 - Tipp Oil Manufacturer Ldt. Co. KG

Mineral Turbo 20W-50 - Tipp Oil Manufacturer Ldt. Co. KG

TIPP OIL Mineral Turbo 20W-50 to mineralny olej silnikowy wielosezonowy przeznaczony do silników benzynowych i diesla w samochodach osobowych i ciężarowych, zarówno z turbosprężarką, jak i bez niej, a także do silników pojazdów użytkowych. Umożliwia wydłużone interwały wymiany oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Dodatkowo charakteryzuje się dobrymi właściwościami rozruchowymi w niskich temperaturach, minimalizacją zużycia paliwa, tarcia i zużycia. TIPP OIL Mineral Turbo 20W-50 to niezawodny i wytrzymały olej silnikowy. Klasyfikacja jakościowa i specyfikacje: - API CH-4 - API SL/CF - ACEA A3/B4 - ACEA E2 TIPP OIL Mineral Turbo 20W-50 jest sprawdzony w praktyce i przetestowany w jednostkach z zaleceniami: - Cummins CES 20071 - Deutz DQC II-10 - Mack EO-M - MAN 271 - MB 228.1, MB 229.1 - MTU Typ 1 - Volvo VDS - VW 501 01/VW 505 00 Wprowadziliśmy pierwsze na świecie system zwrotu opakowań, aby aktywnie uczestniczyć w ochronie środowiska. CZAS DOSTAWY: ok. 10 dni RODZAJ: Syntetyczny ROZMIAR: 1 litr, 4 litry, 5 litrów, 20 litrów, 60 litrów, 200 litrów KRAJ POCHODZENIA: Niemcy SPECYFIKACJA: API CH-4, API SL/CF, ACEA A3/B4, ACEA E2 CERTYFIKACJA: Tüv Nord DIN EN ISO 9001 WIZKOZNOŚĆ: 20W-50
Mineral Pro 15W-40 - Tipp Oil Manufacturer Ldt. Co. KG

Mineral Pro 15W-40 - Tipp Oil Manufacturer Ldt. Co. KG

TIPP OIL Mineral Pro 15W-40 jest odpowiedni do całorocznego użytku w silnikach samochodów osobowych z zapłonem iskrowym i silnikach diesla, a także w silnikach pojazdów użytkowych. Stosuje się go w silnikach spełniających podane specyfikacje. Należy przestrzegać przepisów eksploatacyjnych producentów pojazdów i silników! TIPP OIL Mineral Pro 15W-40 jest odpowiedni do całorocznego użytku w silnikach samochodów osobowych z zapłonem iskrowym i silnikach diesla, a także w silnikach pojazdów użytkowych. Stosuje się go w silnikach spełniających podane specyfikacje. Należy przestrzegać przepisów eksploatacyjnych producentów pojazdów i silników! Klasyfikacja jakościowa specyfikacji: API SF/CD Wprowadziliśmy na całym świecie pierwszy system kaucji na opakowania, aby aktywnie uczestniczyć w ochronie środowiska. Dzięki naszemu systemowi kaucji Rebottle stawiasz ważny krok w walce z zalewem odpadów. Przyjmujemy puste pojemniki plastikowe, czyścimy je i napełniamy ponownie. Dzięki temu pojemniki plastikowe mogą być wielokrotnie używane. CZAS DOSTAWY: ok. 10 dni RODZAJ: Mineralny ROZMIAR: 1 litr, 4 litry, 5 litrów, 20 litrów, 60 litrów, 200 litrów KRAJ POCHODZENIA: Niemcy SPECYFIKACJA: API SF/CD CERTYFIKACJA: Tüv Nord DIN EN ISO 9001 WIZKOZNOŚĆ: 15W-40
2T TCW-3 - PRODUCENT OLEJU SILNIKOWEGO Z TURCJI - OLEJ Z SILNIKA ZEWNETRZNEGO TCW-3

2T TCW-3 - PRODUCENT OLEJU SILNIKOWEGO Z TURCJI - OLEJ Z SILNIKA ZEWNETRZNEGO TCW-3

{"DESCRIPTION":"Olej zewnętrzny TCW-3 to szczyt ewolucji linii olejów smarowych, starannie zaprojektowanych, aby sprostać rosnącym wymaganiom i zwiększonej rygorze silników zewnętrznych chłodzonych wodą. Ta zaawansowana formuła spełnia standard oleju TC-W3 recertyfikowany przez NMMA (National Marine Manufacturers Association), co zapewnia zgodność z najwyższymi standardami jakości w branży.\n\nOlej zewnętrzny TCW-3 zapewnia niezrównaną ochronę, odpowiadając na potrzeby nowoczesnych silników zewnętrznych o wysokiej temperaturze. Jego wszechstronna formuła oferuje również wyjątkową wydajność, gdy jest stosowana w silnikach motocyklowych dwusuwowych, piłach łańcuchowych, kosiarkach i podobnych zastosowaniach. Co więcej, jest kompatybilny z paliwem bezołowiowym, co dodatkowo zwiększa jego wszechstronność i użyteczność w różnych typach silników.\n\nCHARAKTERYSTYKA\nOlej zewnętrzny TCW-3 to efekt innowacyjnej mieszanki bezpopiołowego pakietu dodatków do silników dwusuwowych, stabilnych na utlenianie olejów bazowych parafinowych oraz rozpuszczalników.\n\nolej silnikowy: 2t tcw-3\npełna syntetyka: olej morski\nOpakowanie: 1l, 20l, 60l, 200l, 208l, 1000l"}
SAE 15W/40 4T - PRODUCENT OLEJU SILNIKOWEGO Z TURCJI - FAST 4 SN MA 15W/40

SAE 15W/40 4T - PRODUCENT OLEJU SILNIKOWEGO Z TURCJI - FAST 4 SN MA 15W/40

OPIS PRODUKTU Olej Fast 4 SN MA 15W/40 przewyższa rygorystyczne specyfikacje JASO MA wymagane do stosowania w motocyklach czterosuwowych wyposażonych w mokre sprzęgła. Te specyfikacje gwarantują, że olej spełnia precyzyjne standardy tarcia określone przez Dynamiczny Wskaźnik Tarcia (DFI), Statyczny Wskaźnik Tarcia (SFI) oraz Wskaźnik Czasu Zatrzymania (STI). Zapewnia to, że „mokre sprzęgła” w motocyklach czterosuwowych włączają się i wyłączają w dokładnym czasie i z prędkością potrzebną do precyzyjnych i przewidywalnych zmian biegów. Ponadto, olej Fast 4 SN MA 15W/40 przewyższa wymagające normy wydajności API SN. Jest wysoce zalecany do silników wielozaworowych i czterosuwowych, które wymagają niskiej lepkości w niskich temperaturach, zgodnie z zaleceniami producenta silnika, aby ułatwić rozruchy na zimno, jednocześnie zapewniając niezawodną ochronę w gorących warunkach letnich. olej motocyklowy: sae 15w-40 pełna syntetyka: olej silnikowy Opakowanie: 1l, 20l, 60l, 200l, 208l, 1000l
Mineral Pro 10W-40 - Tipp Oil Manufacturer Ldt. Co. KG

Mineral Pro 10W-40 - Tipp Oil Manufacturer Ldt. Co. KG

Mineral Pro 10W-40 jest doskonały do całorocznego stosowania we wszystkich nowoczesnych silnikach samochodowych. Stosuje się go w silnikach spełniających podane specyfikacje. Należy przestrzegać zaleceń producentów pojazdów i silników! Klasyfikacja jakościowa specyfikacje: API SF/CD Wprowadziliśmy pierwsze na świecie system kaucji na opakowania, aby aktywnie uczestniczyć w ochronie środowiska. Dzięki naszemu systemowi Rebottle wysyłasz ważny sygnał, aby zakończyć zalewanie śmieciami. Przyjmujemy puste pojemniki plastikowe, czyścimy je i napełniamy ponownie. Dzięki temu pojemniki plastikowe mogą być wielokrotnie używane, co oszczędza zasoby i chroni środowisko. CZAS DOSTAWY: ok. 10 dni RODZAJ: Syntetyczny ROZMIAR: 1 litr, 4 litry, 5 litrów, 20 litrów, 60 litrów, 200 litrów KRAJ POCHODZENIA: Niemcy SPECYFIKACJA: API SF/CD CERTYFIKACJA: Tüv Nord DIN EN ISO 9001 WIZKOZNOŚĆ: 10W-40
FULLLIFE S 10W-40 - Oleje do lekkich pojazdów użytkowych i osobowych

FULLLIFE S 10W-40 - Oleje do lekkich pojazdów użytkowych i osobowych

Fulllife S 10W-40 to syntetyczny olej silnikowy, który został opracowany z unikalnej mieszanki wysokiej jakości olejów bazowych i zaawansowanej technologii dodatków, aby spełnić potrzeby smarowania silników benzynowych lub diesla.
STOU SAE 15W40 - Producent Oleju Traktorowego z Turcji - Olej Rolniczy 15W/40

STOU SAE 15W40 - Producent Oleju Traktorowego z Turcji - Olej Rolniczy 15W/40

OPIS PRODUKTU Olej Farm Oil 15W/40 to specjalnie opracowany Uniwersalny Olej Super Traktorowy (STOU), zaprojektowany w celu zaspokojenia potrzeb smarowania ciągników za pomocą jednego, wszechstronnego rozwiązania, eliminując potrzebę stosowania czterech lub więcej różnych olejów. Ten niezwykły wariant oleju Farm Oil posiada pełne spektrum właściwości smarujących, które są niezbędne do zapewnienia długotrwałej, bezproblemowej eksploatacji szerokiej gamy sprzętu rolniczego napędzanego siłą. Jest gorąco polecany do różnych silników, w tym nowoczesnych silników diesla czterosuwowych (zarówno z naturalnym doładowaniem, jak i turbodoładowanych), silników benzynowych, a także do skrzyń biegów, dyferencjałów, napędów końcowych, systemów hydraulicznych, hamulców mokrych oraz sprzęgieł odbioru mocy. Co czyni olej Farm Oil 15W/40 naprawdę wyjątkowym, to jego wszechstronność; jego korzyści wykraczają poza gospodarstwo rolne. olej traktorowy: sae 15w-40 olej mineralny: olej rolniczy Opakowanie: 20l, 60l, 200l, 208l, 1000l
SAE 10W, 30, 50, 60 - PRODUCENT Z TURCJI - OLEJE TRANS SAE 10W, 30, 50 i 60

SAE 10W, 30, 50, 60 - PRODUCENT Z TURCJI - OLEJE TRANS SAE 10W, 30, 50 i 60

OPIS PRODUKTU Olej Trans to specjalistyczne oleje do przekładni i układów napędowych (TDTO), starannie zaprojektowane, aby spełniać specyficzne wymagania specyfikacji Caterpillar TO-4™ (rewizja z 2005 roku). Te oleje oferują wiele korzyści, w tym znaczną redukcję zużycia zębatek, lepszą kontrolę tarcia, wydłużoną żywotność przekładni i hamulców, zmniejszenie hałasu hamulców oraz zwiększenie siły uciągu. W przeciwieństwie do konwencjonalnych płynów powershift, które zasadniczo działają jako oleje silnikowe spełniające mniej rygorystyczne specyfikacje CAT TO-2™ i Allison C-2, oleje Trans nie idą na kompromis w kwestii wydajności. Poszczególne dodatki w olejach Trans zostały starannie dobrane, aby precyzyjnie modulować i zarządzać tarciem zarówno na metalowych, jak i nowoczesnych niemetalowych powierzchniach sprzęgła. Te unikalne właściwości tarcia rozwiązują problemy takie jak nadmierny hałas hamulców, degradacja spoiw w materiałach na bazie papieru oraz usztywnienie komponentów elastomerowych. płyn przekładniowy: sae 10w, 30, 50, 60 mineralne: smary Opakowanie: 20l, 60l, 200l, 208l, 1000l